تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شکایت از کارفرما

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

اگر قصد دارید از کارفرما خود شکایت کنید و نمیدانید که چگونه این کار را انجام دهید پیشنهاد می کنیم مقاله شکایت از کارفرما ما را بخوانید و در صورت نیاز این امکان وجود دارد که از مشاوره حقوقی رایگان ما استفاده کنید و با وکلای مجرب کارفرما ما صحبت کنید.

 

شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

بهترین وکیل شکایت از کارفرما

گاهی ممکن است کارفرما برای پرداخت حق و حقوق کارگران خود هیچ اقدامی نکند، و از این امر سر پیچی کند، از این رو کارگران برای دستیابی به حقوق خود به دنبال بهترین وکیل برای شکایت از کارفرما خواهند افتاد.

مراحل پیگیری شکایت از کارفرما توسط وکیل محدودیت زمانی ندارد و ممکن است پس از چند سال نیز قابل پیگیری باشد، بنابراین بهتر است کارگر در صورت نا عدالتی هر چه سریع تر نسبت به شکایت از کارفرمای خود اقدام کند‌.

زیرا اقدام به موقع برای شکایت باعث می شود، شواهد و مدارک کافی برای شکایت کردن وجود داشته باشد، و کارشناسان مربوطه برای برقراری عدالت به خوبی عمل کنند.

استفاده از بهترین وکیل برای شکایت از کارفرما دارای مزایای بسیاری است که می تواند روند پرونده را سریعتر پیش ببرد و نسبت به حقوق ضایل شده کارگر به طور حرفه ای عمل کند.

زیرا بهترین وکیل شکایت از کارفرما به تمامی قوانین تبصره های بین کارگر و کارفرما آشنایی دارد و می داند که چگونه با توجه به قوانین حق و حقوق کارگر را از کارفرما دریافت کند.

چگونگی انتخاب بهترین وکیل شکایت از کارفرما

به طور کلی می توان گفت، بهترین وکیل شکایت از کارفرما وکیلی است که تخصص کافی برای شکایت داشته باشد، و به تمامی بند و تبصره ها و قوانین آشنایی داشته باشد.

وکلایی که در تهران وکیل مشغول به کار هستند، همگی دارای رزومه ای قوی و سوابق کاری حرفه ای هستند، که می توانند به راحتی حقوق ادا نشده کارگر را از کارفرما به صورت کاملا قانونی دریافت کنند.

در ادامه شرایط انتخاب بهترین وکیل شکایت از کارفرما را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • برای انتخاب بهترین وکیل تحقیقات کافی داشته باشید، تا از توانایی ها و تخصص او اطمینان حاصل کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که وکیل مورد نظر شما در زمینه شکایت از کارفرما آموزش دیده و زبده باشد.
  • جنسیت و سن وکیل نمی تواند ملاک خوبی برای انتخاب بهترین وکیل باشد.
  • وکیل مورد نظر باید دارای امتیاز کافی از سمت کاربران باشد.
  • دارای هزینه ای مناسب باشد.
  • رزومه او نسبت به وکلای دیگر قوی تر باشد.

مزایای مراجعه به وکیل برای شکایت از کارفرما

در واقع برای مطالبه حق و حقوق در دادگاه هیچ فردی به خوبی یک وکیل مجرب شکایت از کارفرما توانایی احقاق حق خود را ندارد، از این رو می توان از تجربیات و تخصص بهترین وکیل شکایت از کارفرما در راستای احقاق حق خود استفاده کرد.

از مزایای مراجعه به وکیل شکایت از کارفرما می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده از وکیل برای شکایت نیازی به حضور فرد شاکی در دادگاه نخواهد داشت.
  • وکیل مجرب به خوبی می تواند در زیر سایه قانون و بکارگیری بند و مفاد ها از حقوق شما دفاع کند.
  • وکیل شکایت از کارفرما با تمام قوانین اداره ها، و بیمه ها و قوانین مرتبط با حقوق کارکر و کارفرما آشنایی دارد. پیگیری شکایت از کارفرما به صورت فردی نیازمند زمان طولانی تری خواهد بود، اما استفاده از وکیل تمامی مراحل را به صورت حرفه ای و در کمترین زمان طی خواهد کرد.

 در روابط بین کارگر و کارفرما نارضایتی و اختلافات مختلف که گاهی پیچیدگی زیادی دارند دیده میشود.

اگر شما جزء کارگرهایی هستید که قصد شکایت از کارفرما خود را دارید ضروری ترین کار اطلاع کافی از قوانین اداره کار است با مراجعه به موسسه حقوقی تهران وکیل که یکی از باتجربه ترین موسسه ها در زمینه همکاری با وکلای متخصص و مجرب است میتوانید علاوه بر مشاوره رایگان از خدمات حضوری و آنلاین برخوردار شوید

کارگر شخصی حقیقی شناخته میشود که شامل اشخاص حقوقی نمیشود روابط کارگری زمانی آغاز میشود که شخص حقیقی (کارگر) با یک شخص حقوقی قرارداد کاری امضا کند ماده ۳ قانون کار که به مفهوم کارفرما اختصاص داده شده در تعریف کارفرما توضیح میدهد، کارفرما شخصی حقیقی یا حقوقی است که کارگر با درخواست او و در قبال دریافت دستمزد کار میکند کارفرما وظیفه دارد سرمایه و وسایل کار را در اختیار کارگر بگذارد

عوامل نارضایتی و اختلافات بین کارگر و کارفرما که در اکثر مواقع منجر به شکایت میشود ریشه در عوامل مختلفی دارد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره میکنیم

یکی از مسائل مهم و شایع که باعث دعاوی و شکایت کارگر از کارفرما میشود مسعله پرداخت حقوق است در مواردی دیده میشود کارفرما از پرداخت حقوق کارگر خود داری میکند در این شرایط کارگر از این حق برخوردار میشود که برای مطالبه حقوق خود به مراجع صالح مراجعه و شکایت کند میزان حقوق کارگر بستگی به تصویب نامه هیات وزیران که در اسفند ماه هر سال تصویب میشود دارد البته بالاتر بودن حقوق با توجه به توافق بین کارگر و کارفرما بلامانع است

مسئله دیگر شکایت از کارفرما بابت سنوات است سنوات دستمزد آخر یک ماه آخر کارگر است که یکی از وظایف کارفرما است و باید به کارگر پرداخت شود که بعضی از کارفرمایان از پرداخت آن سر باز میزنند کارگر با پیگیری و کمک از وکیل مجرب میتواند به صورت کامل از کارفرما دریافت کند

یکی از وظایف مهم و اصلی کارفرما در قبال کارگر بیمه است که حتما باید انجام شود و کوتاهی در این امر توسط کارفرما به ضرر خودش است که با شکایت کارگر علاوه بر پرداخت یک جا بیمه جریمه میشود جهت داشتن ابهام در مورد روند شکایت میتوانید از مشاوره رایگان موسسه حقوقی تهران وکیل استفاده کنید

باتوجه به شرایط ناپایدار و بد کاری در ایران معمولا کارگران مجبور به کار بدون قرار داد میشوند که متاسفانه  این شرایط باعث سوء استفاده بعضی کارفرمایان قرار میگیرد که بدون پرداخت کامل حق و حقوق بیمه اقدام به استخدام کارگران میکنند با اینکه شکایت و گرفتن حق و حقوق بدون داشتن قرارداد کاری دشوار است اما غیر ممکن نیست و کارگران میتوانند با کمک وکیل و همچنین شهادت سایر کارمندان و کارگران و ارائه پرینت حساب پرداختی از سوی کارفرما رابطه کارگر و کارفرما را اثبات کند

این روند شامل حال کارفرمایان نیز میشود کارفرما هم با اثبات رابطه کاری میتواند اقدام به شکایت کند

اگر با جنین شرایطی روبرو هستید مشاوره و کمک گرفتن از وکیل میتواند حیاتی و کارساز باشد شکایات مربوط به اداره کار برخلاف تفکر عموم میتواند روندی مشکل و طولانی باشد به همین دلیل است که وکلا به خصوص وکیل باتجربه و آشنا به قوانین اداره کار توانایی کمک برای مطالبه کامل حق و حقوق را دارد

اگر در صورت بروز مشکلاتی مانند: پرداخت نشدن بیمه، حقوق به موقع، سنوات و… از کارفرما خود شکایت دارید، می توانید با مشاورین تهران وکیل صحبت کنید؛ که البته در ادامه مسیر پیگیری شکایت از کارفرما با کمترین هزینه را برایتان شرح داده ایم:

  • ابتدا مشخص کنید چرا می خواهید از کارفرما شکایت کنید؟

در واقع مسائل زیادی برای شکایت وجود دارد اما باید شفاف کنید که موضوع دقیقا چیست؛ برای مثال دلیل شکایت شما پرداخت نشدن حقوق است یا رد نشدن به موقع بیمه یا حق مسکن و یا هر موردی که باعث شده از کارفرما شکایت کنید.

  • با یک مشاوره حقوقی تماس بگیرید

حال که علت شکایت خود را مشخص کردید؛ میتوانید با شماره 0987888888 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تهران وکیل استفاده کنید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

  • یک وکیل متخصص اداره کار بگیرید

تا به اینجا مسیر کلی شکایت به کمک مشاورین تهران  وکیل مشخص شده حال وقت آن است که شما با یک وکیل حرفه ای و کاربلد در زمینه اداره کار ارتباط بگیرید. هزینه شکایت از کارفرما به کمک وکیل و مشاره حقوقی چندان بالا نیست و برای اینکه متضرر نشید، در مسیر شکایت از کارفرما کافی است با مشاورین تهران وکیل تماس بگیرید تا برای شما کم هزینه ترین مسیر شکایت را مشخص کنیم.

بدون قرارداد چگونه از کارفرما شکایت کنیم؟

برای شکایت از کارفرما بدون قرارداد با توجه به شرایط کاری موجود که عمدتا به دلیل بیکاری کارگران مجبور هستند بدون قرارداد کار کنند، کافی است از سایر کارمندان و کارگران به عنوان شاهد استفاده کنید.
بطور کلی برای اینکه بدون قرارداد از کارفرما شکایت کنیم ابتدا به کمک کارگران و کارمندان آن شرکت باید ثابت کنید که در آن شرکت کار کرده اید و سپس می توانید با پیگیری فیش حقوقی و پرینت پرداختی های کارفرما شکایت خود را به سر انجام برسانید.

اگر در ابتدای کار قراردادی بسته نشده و دلیل شکایت شما عدم پرداخت حقوق است موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد که می توانید با مشاورین حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید تا یک راه حل کم هزینه و مناسب را به شما ارائه دهیم.

پاسخ چند سوال در رابطه با شکایت از کارفرما که شاید سوال شما نیز باشد:

 من میخواهم از کارفرما به دلیل حقو حقوق و… شکایت کنم. مسیر کار را بلد نیستم و میخواهم وکیل بگیرم، هزینه وکیل به چه صورت پرداخت می شود؟

  • هزینه حق الوکاله بصورت توافقی بین طرفین مشخص می شود.

شکایت از کارفرما جهت حق بیمه و حقوق ماهیانه و حق سنوات و عیدی به چه صورت است؟

  • گام اول درخواست صدور اجرائیه است برای توضیحات بیشتر با تهران وکیل تماس بگیرید.

 در شرکتی با حقوق ۴ میلیون کارمند بودم و پس  از اتمام همکار مبلغ ۵۰۰ هزار تومان با مضمون حق سنوات برای بنده واریز کردند. با توجه به مقدار قنونی حق سنوات این عدد قابل پیگیری است؟؟

  • بله، قابل پیگیری است برای اطلاعات بیشتر می توانید به اداره کار مراجعه نمایید

درخواست عیدی و سنوات کردم؛ گفتن ما تقسیم میکنیم و روی حقوق میدیم اما من چیزی دریافت نکردم؟؟

  • عیدی و سنوات شما از طریق اداره کار قابل مطالبه هست مشروط بر اینکه در رسیدها دریافت آنرا تایید نکرده باشید.

مراجع رسیدگی به اختلافات بین کارگر و شکایت از کارفرما

اختلافات ناشی از کار پاره ای اوقات بصورت اختلاف جمعی پدید میآید و زمانی مربوط است به اختلاف کارگری با کارفرمای خود که منجر به شکایت از کارفرما می شود. در مورد اول یعنی وقتی که کارگران یک کارگاه و یا یک حرفه و یا عده زیادی از کارگران مشاغل مختلف از شرایط کار خود ناراضی باشند و تقاضاهائی دراین زمینه داشته باشند که مورد قبول کارفرما واقع نشود ، مثلا” درخواست افزایش مزد نمایند ، حل اختلاف نمیتواند در صلاحیت مراجع دادرسی بوده و از طریق رسیدگی قضائی حل و فصل شود زیرا در این صورت اختلاف بیشتر جنبه اقتصادی داردو حل آن به میزان مقاومت هریک از طرفین (کارگران و کارفرمایان ) و مداخله مقامات عمومی مملکت بستگی دارد . از این مسائل ضمن بررسی روابط جمعی کار بخت خواهیم کرد .

دراین مطلب از مراجعی سخن گفته میشود که صلاحیت رسیدگی باختلافات فردی ناشی از کار دارند باید یادآور شد که کارفرما بعلت اختیارات و اقتداراتی که دارد و میتواند کارگر را اخراج نموده و یا از پرداخت مزد او خوداری کند ” پیدا میکند بعکس کارگر که در حالت تبعیت قرار داشته و کار او برایش ارزش حیاتی دارد. اگر از کار اخراج شود و یا مزدش بدو پرداخت نگردد راهی جز شکایت به مراجع صلاحیتدار ندارد .

دلایل شکایت از کارفرما

با توجه به ویژگی هایی اختلافات ناشی از کارگر، که اجمالا” ذکر شد ، مراجع رسیدگی باید از طرفی سریعا” و با تشریفات بسیار کم باختلاف رسیدگی کرده و از طرف دیگر حل وفصل اختلاف ، تحمل مخارج زیاد را ایجاب ننماید . زیرا مراجعه کننده بدین مراجع غالبا” کارگراست که تعیین تکلیف دعوایش برای او اهمیت حیاتی و فوری دارد . بمنظور رعایت این جهات در حقوق کشورهای مختلف راه حل هایی پیش بینی شده که به رفع اختلاف ( بنحو سریع و با حفظ حقوق کارگر ) کمک کند .

بطور کلی دو تکنیک مختلف برای شکایت از کارفرما زمینه وجود دارد :

۱ – تکنیک شغلی – این روش که در کشورهای انگلوساکسون معمول است مبتنی بر عدم مداخله مقامات قضائی میباشد و برطبق آن سازمانهای کارگری باختلافات بین کارگرو کارفرما رسیدگی کرده و از طریق سازشی ، در یک کادر کاملا” شغلی و حرفهای آنها را حل مینمایند.

۲- تکنیک قضائی – دراین نظام به دعوی در یک مرجع قضائی مطرح میشود . این مرجع ممکن است دادگاههای عمومی و یا دادگاه کار باشد مانند آنچه در آلمان و ایطالیا وجود دارد • ترکیب دادگاه کار نیز میتواند صور مختلف داشته باشد گاه دادگاه مرکب است از قضات متخصص در مسائل کار و در پارهای موارد قضات دادگاه ازطرف صاحبان مشاغل انتخاب میشوند و یا ممکن است تلفیقی از این دو باشد بدین نحو که قضات منصوب و منتخب با هم تشکیل دادگاه را بدهند .

 

شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

مراحل شکایت از کارفرما

اگر قصد دارید از کارفرمای خود در اداره کار و امور اجتماعی شکایت از کارفرما کنید ، بهتر از نسبت به قوانین کار آگاهی کامل داشته باشید.

  • مرحله یک : پیدا کردن شعبه بیمه گذار تامین اجتماعی
  • مرحله دو : رفتن به اداره کار مربوطه و دریافت نامه از واحد ارجاع ان برای شعبه بیمه گذار
  • مرحله سه : نامه را به کارگزاری بیمه تامین اجتماعی بروید و جمع اوری سوابق خود را داشته باشید.
  • مرحله چهار : بردن سوابق به اداره کار ، دریافت فرم های دادخواست
  • مرحله پنج : اداره کار نامه ای را با توجه به دادخواست شما به عنوان ” نامه سازش ” می دهد و از شما می خواهد که انرا به کارفرما بدهید تا در جلسه سازش که معمولاً 2 هفته زمان می برد تا برگزار شود ، بدهید تا انها در جریان کار قرار بگیرند
  • مرحله شش : جلسه سازش در همان اداره کار انجام می شود و دو طرف دلایل و مدارک خود را با توجه به دادخواست کارگر ابراز می کنند و اگر به نتیجه برسند ، دامنه شکایت به پایان می رسد و اما اگر به هر دلیلی مثلاً کارفرما به جلسه سازش نیامد یا اینکه سازشی حاصل نشد کار به جلسه ” تشخیص ” می رسد
  • مرحله هفت : جلسه تشخیص معمولا به فاصله دو هفته بعد از جلسه سازش صورت می گیرد ، نامه تشخیص به کارگر و کارفرما توسط اداره کار ابلاغ می شود . در جلسه تشخیص رای ای که کارشناسان در جلسه سازش صادر کرده اند به 2 طرف ابلاغ می شود ، اگر یکی از دو طرف اعتراضی داشته باشد و به توافق نرسند ، به جلسه ” حل اختلاف ” پرونده ارجاع می شود
  • مرحله هشت : جلسه ” حل اختلاف ” اخرین جلسه ارائه شکایت در اداره کار است ، دو طرف حاضر و مدارک و اسناد خود را در رابطه با پرونده مطرح می کنند . سپس رای نهایی صادر می شود

شکایت از کارفرما بابت حقوق

در اینجا میخواهیم راجب شکایت از کارفرما برای پرداخت نکردن حقوق صحبت کنیم که چه کاری می توانید انجام بدهید. هر شخصی که تحت عنوان کارگر شناسایی شود و رابطه کارگر کارفرما ای مابین او و کارفرما احراز گردد مستحق دریافت مواردی از قبیل عیدی پاداش سنوات بن کارگری خواروبار حق مسکن حق اولاد و بیمه میباشد.

در صورتی که رابطه ما بین کارگر و کارفرما مسجل شود به صورت اتوماتیک کارگر مستحق دریافت می باشد در صورتی که شخص کارفرما از پرداخت حقوق شخص کارگر خودداری نماید در این صورت این حق برای کارگر ایجاد می شود که به مراجع صالح مراجعه کرده و جهت استیفای حقوق خود شکایت خود را مطرح نماید.

یکی از عمده‌ترین مسائل مهم بین کارگر و کارفرما پرداخت حقوق شخص کارگر می باشد کارگر باید به صورت ماهانه یا هفتگی یا روزانه مبلغی را به عنوان حقوق دریافت نماید، این دستمزد ممکن است با توجه به پایه حقوق کارگر متفاوت باشد . ولی در هر صورت نمی تواند از حداقل های مذکور درقانون و تصویب نامه هیات وزیران که در اسفند ماه هر سال تصویب می گردد پایین‌تر باشد بالاتر بودن حقوق شخص کارگر از حداقل های قانونی با توافق بین کارگر و کارفرما بلامانع است.

مراحل شکایت ازکارفرما بابت حقوق

اما پایین‌تر بودن این دستمزد تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود در صورتی که شخص کارگر حقوق ماهانه روزانه یا ساعتی خود را دریافت نکرده باشد میتواند برای دریافت آن به مرجع سوال شکایت کند همچنین در صورتیکه دستمزد پرداختی توسط کارفرما با دستمزد مورد توافق ما بین کارگر و کارفرما متفاوت باشد یعنی پایین‌تر از میزان دریافتی باشد در این صورت کارگر می تواند باز هم به اداره کار شکایت از کارفرما کرده و ما به التفاوت دستمزد را درخواست نماید.

در واقع مفهوم اصلی ما به التفاوت دستمزد این است که کارگر و کارفرما بر سر حقوق پایه توافق می نمایند به عنوان مثال هر ماه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اما هنگام پرداخت کارفرما یک میلیون و۳۰۰ هزار تومان پرداخت می نماید در این صورت کارگر می تواند ۳۰۰ هزار تومان مابه‌التفاوت را از اداره کار درخواست نماید به شرط اینکه اولین رابطه کارگر کارفرما را اثبات نماید. ثانیاً اثبات نماید با کارفرما دستمزدی بالاتر از آنچه که پرداخت شده توافق کرده برای اثبات این مورد می تواند از پرینت بانکی استفاده کند چه بسیار نقش مهمی ایفا می کند به عنوان مثال اگر شخص کارگر دارای ۱۰ عدد پرینت بانکی با مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان باشد به نظر هیئت محترم این گونه می آید که حقوق پایه کارگری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در صورتی که شخص کارگر دارای نوسان دریافتی باشد به عنوان مثال چند دریافتی به مبلغ یک میلیون و پانصد یک میلیون و سیصد یک میلیون و چهارصد و یک میلیون ۷۰۰ باشد در این صورت به دلیل نوسانات موجود هیئت مبلغ حقوق پایه برای او در نظر میگیرد.

اگر قصد دارید از کارفرما خود شکایت کنید و نمیدانید که چگونه این کار را انجام دهید پیشنهاد می کنیم مقاله شکایت از کارفرما ما را بخوانید و در صورت نیاز این امکان وجود دارد که از مشاوره حقوقی رایگان ما استفاده کنید و با وکلای مجرب کارفرما ما صحبت کنید.

اگر تقاضای شکایت از کارفرما دارید، با ما همراه باشید؛ اگر شخصی تحت اختیار کارفرما مشغول به کار باشد و رابطه او با کارفرما تحت نظر قانون کار قرارگیرد، مستحق تمامی حقوق قانونی خواهد بود.

 شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

مراجع رسیدگی به اختلافات بین کارگر و شکایت از کارفرما

اختلافات ناشی از کار پاره ای اوقات به‌صورت اختلاف جمعی پدید میآید و زمانی مربوط است به اختلاف کارگری با کارفرمای خود که منجر به شکایت از کارفرما می شود.
در مورد اول یعنی وقتی که کارگران یک کارگاه و یا یک حرفه و یا عده زیادی از کارگران مشاغل مختلف از شرایط کار خود ناراضی باشند و تقاضاهائی دراین زمینه داشته باشند که مورد قبول کارفرما واقع نشود ، مثلا” درخواست افزایش مزد نمایند، حل اختلاف نمیتواند در صلاحیت مراجع دادرسی بوده و از طریق رسیدگی قضائی حل و فصل شود زیرا در این صورت اختلاف بیشتر جنبه اقتصادی داردو حل آن به میزان مقاومت هریک از طرفین (کارگران و کارفرمایان) و مداخله مقامات عمومی مملکت بستگی دارد.
از این مسائل ضمن بررسی روابط جمعی کار بخت خواهیم کرد. دراین مطلب از مراجعی سخن گفته میشود که صلاحیت رسیدگی باختلافات فردی ناشی از کار دارند باید یادآور شد که کارفرما بعلت اختیارات و اقتداراتی که دارد و میتواند کارگر را اخراج نموده و یا از پرداخت مزد او خوداری کند “پیدا میکند بعکس کارگر که در حالت تبعیت قرار داشته و کار او برایش ارزش حیاتی دارد.

اگر از کار اخراج شود و یا مزدش بدو پرداخت نگردد راهی جز شکایت به مراجع صلاحیتدار ندارد.

شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

دلایل شکایت از کارفرما

با توجه به ویژگی هایی اختلافات ناشی از کارگر، که اجمالا” ذکر شد ، مراجع رسیدگی باید از طرفی سریعا” و با تشریفات بسیار کم باختلاف رسیدگی کرده و از طرف دیگر حل وفصل اختلاف ، تحمل مخارج زیاد را ایجاب ننماید. زیرا مراجعه کننده بدین مراجع غالبا” کارگراست که تعیین تکلیف دعوایش برای او اهمیت حیاتی و فوری دارد. بمنظور رعایت این جهات در حقوق کشورهای مختلف راه حل هایی پیش بینی شده که به رفع اختلاف (بنحو سریع و با حفظ حقوق کارگر) کمک کند.

تکنیک های شکایت از کارفرما

به‌طور کلی دو تکنیک مختلف برای شکایت از کارفرما زمینه وجود دارد :

 ۱ – تکنیک شغلی: این روش که در کشورهای انگلوساکسون معمول است مبتنی بر عدم مداخله مقامات قضائی میباشد و برطبق آن سازمانهای کارگری باختلافات بین کارگرو کارفرما رسیدگی کرده و از طریق سازشی ، در یک کادر کاملا” شغلی و حرفهای آنها را حل مینمایند.

۲- تکنیک قضائی: دراین نظام به دعوی در یک مرجع قضائی مطرح میشود. این مرجع ممکن است دادگاههای عمومی و یا دادگاه کار باشد مانند آنچه در آلمان و ایطالیا وجود دارد • ترکیب دادگاه کار نیز میتواند صور مختلف داشته باشد گاه دادگاه مرکب است از قضات متخصص در مسائل کار و در پارهای موارد قضات دادگاه ازطرف صاحبان مشاغل انتخاب میشوند و یا ممکن است تلفیقی از این دو باشد بدین نحو که قضات منصوب و منتخب با هم تشکیل دادگاه را بدهند.

مراحل شکایت از کارفرما

اگر قصد دارید از کارفرمای خود در اداره کار و امور اجتماعی شکایت از کارفرما کنید ، بهتر از نسبت به قوانین کار آگاهی کامل داشته باشید.

  • مرحله یک: پیدا کردن شعبه بیمه گذار تامین اجتماعی
  • مرحله دو: رفتن به اداره کار مربوط و دریافت نامه از واحد ارجاع ان برای شعبه بیمه گذار
  • مرحله سه: نامه را به کارگزاری بیمه تامین اجتماعی بروید و جمع اوری سوابق خود را داشته باشید.
  • مرحله چهار: بردن سوابق به اداره کار ، دریافت فرم های دادخواست
  • مرحله پنج: اداره کار نامه ای را با توجه به دادخواست شما به عنوان “نامه سازش” می دهد و از شما می خواهد که انرا به کارفرما بدهید تا در جلسه سازش که معمولاً 2 هفته زمان می برد تا برگزار شود ، بدهید تا آنها در جریان کار قرار بگیرند
  • مرحله شش: جلسه سازش در همان اداره کار انجام می شود و دو طرف دلایل و مدارک خود را با توجه به دادخواست کارگر ابراز می کنند و اگر به نتیجه برسند ، دامنه شکایت به پایان می رسد و اما اگر به هر دلیلی مثلاً کارفرما به جلسه سازش نیامد یا اینکه سازشی حاصل نشد کار به جلسه “تشخیص” می رسد
  • مرحله هفت: جلسه تشخیص معمولا به فاصله دو هفته بعد از جلسه سازش صورت می گیرد ، نامه تشخیص به کارگر و کارفرما توسط اداره کار ابلاغ می شود. در جلسه تشخیص رای ای که کارشناسان در جلسه سازش صادر کرده اند به 2 طرف ابلاغ می شود ، اگر یکی از دو طرف اعتراضی داشته باشد و به توافق نرسند ، به جلسه “حل اختلاف” پرونده ارجاع می شود
  • مرحله هشت: جلسه “حل اختلاف” اخرین جلسه ارائه شکایت در اداره کار است ، دو طرف حاضر و مدارک و اسناد خود را در رابطه با پرونده مطرح می کنند. سپس رای نهایی صادر می شود

شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

شکایت از کارفرما بابت حقوق

شکایت از کارفرما بابت حقوق : در اینجا میخواهیم راجب شکایت از کارفرما برای پرداخت نکردن حقوق صحبت کنیم که چه کاری می توانید انجام بدهید. هر شخصی که تحت عنوان کارگر شناسایی شود و رابطه کارگر کارفرما ای مابین او و کارفرما احراز گردد مستحق دریافت مواردی از قبیل عیدی پاداش سنوات بن کارگری خواروبار حق مسکن حق اولاد و بیمه میباشد.

در صورتی که رابطه ما بین کارگر و کارفرما مسجل شود به صورت اتوماتیک کارگر مستحق دریافت می باشد در صورتی که شخص کارفرما از پرداخت حقوق شخص کارگر خودداری نماید در این صورت این حق برای کارگر ایجاد می شود که به مراجع صالح مراجعه کرده و جهت استیفای حقوق خود شکایت خود را مطرح نماید.

یکی از عمده‌ترین مسائل مهم بین کارگر و کارفرما پرداخت حقوق شخص کارگر می باشد کارگر باید به صورت ماهانه یا هفتگی یا روزانه مبلغی را به عنوان حقوق دریافت نماید، این دستمزد ممکن است با توجه به پایه حقوق کارگر متفاوت باشد. ولی در هر صورت نمی تواند از حداقل های مذکور درقانون و تصویب‌نامه هیئت وزیران که در اسفند ماه هر سال تصویب می گردد پایین‌تر باشد بالاتر بودن حقوق شخص کارگر از حداقل های قانونی با توافق بین کارگر و کارفرما بلامانع است.

مراحل شکایت ازکارفرما بابت حقوق

اما پایین‌تر بودن این دستمزد تحت هیچ شرایطی امکان‌پذیر نخواهد بود در صورتی که شخص کارگر حقوق ماهانه روزانه یا ساعتی خود را دریافت نکرده باشد میتواند برای دریافت آن به مرجع سؤال شکایت کند همچنین در صورتیکه دستمزد پرداختی توسط کارفرما با دستمزد مورد توافق ما بین کارگر و کارفرما متفاوت باشد یعنی پایین‌تر از میزان دریافتی باشد در این صورت کارگر می تواند باز هم به اداره کار شکایت از کارفرما کرده و ما به التفاوت دستمزد را درخواست نماید.

در واقع مفهوم اصلی ما به التفاوت دستمزد این است که کارگر و کارفرما بر سر حقوق پایه توافق می نمایند به عنوان مثال هر ماه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اما هنگام پرداخت کارفرما یک میلیون و۳۰۰ هزار تومان پرداخت می نماید در این صورت کارگر می تواند ۳۰۰ هزار تومان مابه‌التفاوت را از اداره کار درخواست نماید به شرط اینکه اولین رابطه کارگر کارفرما را اثبات نماید.

ثانیاً اثبات نماید با کارفرما دستمزدی بالاتر از آنچه که پرداخت شده توافق کرده برای اثبات این مورد می تواند از پرینت بانکی استفاده کند چه بسیار نقش مهمی ایفا می کند به عنوان مثال اگر شخص کارگر دارای ۱۰ عدد پرینت بانکی با مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان باشد به نظر هیئت محترم این گونه می آید که حقوق پایه کارگری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در صورتی که شخص کارگر دارای نوسان دریافتی باشد به عنوان مثال چند دریافتی به مبلغ یک میلیون و پانصد یک میلیون و سیصد یک میلیون و چهارصد و یک میلیون ۷۰۰ باشد در این صورت به دلیل نوسانات موجود هیئت مبلغ حقوق پایه برای او در نظر میگیرد.

شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

قانون کار در باب شکایت از کارفرما

قانون کار بیان می دارد کارگر مستحق عیدی ، سنوات ، پاداش ، بن کارگری ، حق مسکن ، بیمه ، حق اولادمی باشد. همچنین این قانون تعیین حداقل حقوق را که کارگر باید ماهانه دریافت دارد را نیز برعهده هیئت وزیران قرارداده است.

از جمله نکات برجسته این قانون عدم امکان تعیین حقوق کارگر ،کمتر از میزان تعیین شده در بخشنامه هیئت وزیران می باشد. بنابراین باید توجه داشت که حتی با توافق طرفین نیز ممکن نیست حقوقی کمتر از اداره کار برای کارگر تعیین کرد.

حال اگر کارگر بنا به دلایلی مانند عدم دریافت حقوق یا سایر مزایا یا بیمه شدن توسط کارفرما ، بخواهد از شخص کارفرما شکایت نماید، دادخواست خود را باید در اداره کار محل انجام کار خود ، تقدیم نماید و در وقت رسیدگی تعیین شده حضور پیدا کرده و دلایل خود را ارائه نماید.

شکایت از کارفرما نیازمند دلایل مهمی است که این دلایل باید احراز شود تا بتوان علاوه براثبات رابطه کارگر کارفرمایی بتوان حقوق کارگر را استیفاء نمود.

کارگر باید اثبات نماید رابطه کارگر کارفرمایی بین خود وطرف مقابل را تا بتواند حقوق ایفاء نشده خودرا استیفاء نماید. بنابراین بار اثبات این رابطه با شخص کارگر می باشد و در صورت عدم اثبات این رابطه ، دعوای شخص کارگر قطعا رد خواهد شد.

چرا تهران وکیل برای شکایت از کارفرما

بنابراین قبل از طرح هر گونه دعوا در محاکم اداره کار با وکلای متخصص در امر وکیل اداره کار تهران وکیل مشورت نمایید. تهران وکیل با داشتن وکیل متخصص اداره کار با انجام مشاوره و قبول وکالت ، کارگر را به حقوق ایفاء نشده اش خواهد رساند.

همچنین علاوه بر اداره کار و شکایت از کارفرما دپارتمان تهران وکیل دارای چندین تیم متخصص در زمینه وکیل دیوان عدالت اداری، مسائل خانواده، کیفری و حقوقی است که شما عزیزان در هر زمینه می توانید از وکلای با تجربه ما استفاده کنید تا در کمترین زمان وکلای با تجربه تهران وکیل مشکل شما عزیزان را حل و فصل کنند.

برای شکایت از کارفرما میتوانید با بهترین وكیل شکایت از کارفرما که در تمامی اوقات در موسسه حقوقی تهران وکیل حاضر است تماس بگیرید به صورت تلفنی سوالات خود را رایگان بپرسید یا برای بررسی مدارک توسط وکیل شکایت از کارفرما با دفتر تماس گرفته و وقت رزرو کنید نکته حائز اهمیت در پرونده های اداره کار آشنایی با رویه های قضایی شعبات اداره کار است ک صرفا یه وکیل باتجربه ک بالای ۱۰۰۰پرونده اداره کار در تمامی شعبات انجام داده مشخصا بهتر از هر وکیل شکایت از کارفرمای دیگری میتواند  شمارا در رساندن به رای مد نظر کمک رسانی کند.

شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

فرآیند شکایت از کارفرما در موسسه تهران وکیل

موضوع بعدی که میتواند برای شکایت از کارفرما جذاب باشد خواسته شما جهت شکایت است گاها شنیده شده ک همکاران محترم تمامی موارد مرتبط با اداره کار را در دادخواست مینویسند با این نیست که هرچی دادخواست و خواسته ها بیشتر باشد احتمال رای مثبت یا مبلغ رای بیشتر خواهد شد در حالی که وکیل شکایت از کارفرمای موسسه تهران وکیل بشدت این موضوع را نقض میکند شما حتما و صرفا فقط باید خواسته های واقعی خود را درج کنید و تحت هیچ شرایطی موارد واهی را قرار ندهید مثلا وقتی شما ۳سال سابقه کار دارید و اعلام کنید ک ۴سال مشغول بکار بوده آید به راحتی قابل استعلام است و گفتن این مورد خلاف واقع صرفا باعث بدبینی کارشناس اداره کار شده و نه تنها سودی ندارد بلکه ضرر هم دارد.

یا مثال دیگر اعلام حقوقی بیشتر از حد واقعی این هم بسیار دیده شده که همکاران این مورد بیان میکنند که شاید بتوانند حقوق بالاتر و به طبع ان عیدی سنواپات بالاتری را احراز کنند ولی واقعیت امر این است که اینم یکی از اشتباهات بزرگ شکایت از کارفرما است ک فقط و فقط باعث بد بینی بازرس اداره کار میشود مورد دیگه که میشود به عنوان اشتباهات رایج در شکایت از کارفرما اشاره کرد مسئله درخواست عیدی است با اینکه موکل تماما عیدی را  به‌صورت قانونی دریافت کرده ولی به صورت خلاف واقع اعلام میدارد که پاداش آخر سال واریز شده و عیدی واریز نشده است.

این مورد هم یکی از موارد خطرناکی است که خیلی تو رای شکایت از کارفرما تاثیر می‌گذارد بهترین روش شکایت از کارفرما همیشه و همیشه صداقت است و مطمئنم باشید با گفتن موارد خلاف واقع تحت هیچ شرایطی نمیتوانید به نتیجه مطلوب برسید.

فرآیند بازرسی پس از شکایت از کارفرما

درمورد بازرسی هم همیشه به این نکته توجه کنید که بازرس اداره کار خیلی باهوشانه عمل میکند و تمام نکات ریز و درشت را آگاهانه رصد می‌کند پس سعی کنید مراقب موارد خلاف واقع در بازرسی باشید بازرس شکایت از کارفرما سالیان سال است که در این سمت مشغول بکار است و تمامی ترفندهارا را مسلط میباشد مورد  بعدی که خیلی اهمیت دارد.

نیاز به وکیل شکایت از کارفرما است خیلی از دوستان نظرشان این است که شکایت از کارفرما نیازی به وکیل ندارد و هیئت بدوی را بدون کمک از وکیل شکایت از کارفرما شرکت میکنند و با خودشان می‌گویند که اگه رای نگرفتن برای هیئت حل اختلاف وکیل شکایت از کارفرما می‌گیرند ولی این اشتباه غیرقابل جبران دقیقا تو همان هیئت تشخیص و هنگام نوشتن لایحه نهایی دفاعیه رخ داده و باعث میشه دست وکیل شکایت از کارفرما برای دفاع کوتاه باشد و کاری از پیش نبرد.

پس همیشه سعی کنید از مرحله اول از کمک وکیل شکایت از کارفرما استفاده کنید موسسه حقوقی تهران وکیل دارای ۱۲ وکیل اداره کار تخصصی می‌باشد که حداقل سابقه هرکدام بالای ۹ سال میباشد و در این زمینه می‌تواند مدعی تخصصی ترین موسسه شکایت از کارفرما در سطح کشور باشد

شکایت کارگر از کارفرما

آیا با مدارک لازم برای شکایت کارگر از کارفرما آشنایی دارید؟ و آیا به عنوان یک کارگر می دانید که چگونه می توانید این مدارک را در اداره کار ارائه کنید تا امکان پیگیری شکایت از کارفرما تا دست یافتن به تمام حقوق خود را داشته باشید؟

بسیاری از کارگران زحمتکش هستند که هنوز به حقوق خود آگاهی ندارند و نمی دانند که چگونه می توانند از طریق مراجع قانونی پیگیر این حقوق شوند. به همین دلیل است که ممکن است تعدادی از کارفرماها نیز از این عدم آگاهی کارگر سوء استفاده کنند و در پرداخت حقوق و مزایای او کوتاهی نمایند.

این در حالی است که هر گونه سوء استفاده توسط کارفرما قابل پیگیری است و اگر در این زمینه کوتاهی صورت پذیرد با شکایت کارگر از کارفرما می توان از طریق قانون به مطالبه حقوق او پرداخت. این شکایت می تواند در زمینه های متنوعی مانند بیمه یا دستمزد کارگر صورت پذیرد و هر گونه عمل خلاف قانون و عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارگری را در بر می گیرد.

اگر تا به حال از این حقیقت آگاهی نداشتید و نمی دانستید که امکان شکایت کارگر از کارفرما در هر یک از مواردی که او بر خلاف قانون اداره کار و تامین اجتماعی عمل کرده است وجود دارد، می توانید با مشاوره با یک فرد متخصص که آشنایی به قوانین مربوط به اداره کار دارد اطلاعات بیشتری به دست آورید و در صورت نیاز اقدام به شکایت کارگر از کارفرما بنمایید.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که اقدام قانونی از طریق اداره کار به کمی دانش و تجربه نیاز دارد و در صورتی که خود شما دانش و تجربه برای اقدام قانونی از طریق این اداره و برای مثال تنظیم شکایت کارگر از کارفرما را ندارید بهتر است که با یک وکیل مشورت کنید تا به شما در این راه با تنظیم شکایت و ارائه راهنمایی های مورد نیاز برای طی مراحل شکایت کمک کند.

وکلای متعددی هستند که در زمینه اداره کار تخصص دارند و هر یک می توانند به کارگران در دست یابی به حقوق آن ها کمک نمایند. برای همین خوشبختانه در صورت نیاز به شکایت کارگر از کارفرما این امکان وجود خواهد داشت تا از آن ها کمک بگیرید.

موسسه حقوقی تهران وکیل نیز یکی از موسساتی است که فعالیت گسترده ای در کلان شهر تهران دارد و آماده ارائه این خدمات به کارگران ارجمند می باشد. برای همین در صورت نیاز به آگاهی از نحوه شکایت کارگر از کارفرما می توانید با این موسسه تماس بگیرید تا با استفاده از وکلای متخصص خود در این راه به شما کمک نماید.

شکایت از کارفرماشکایت از کارفرما

نحوه شکایت کارگر از کارفرما

خوشبختانه با کمی دقت می توان گفت که شکایت کارگر از کارفرما فرایند پیچیده ای نیست و می توانید به راحتی در هر زمان که نیاز داشته باشید با مراجعه به سامانه اداره کار و یا شعب آن در استان ها و در محل زندگی خود موفق به پیگیری درخواست های خود برای شکایت کارگر از کارفرما شوید.

به همین دلیل شاید اگر تجربه کافی در این زمینه داشته باشید بتوانید خودتان در این راستا اقدامات لازم را به عمل اورید. با این وجود برای این که مطمئن باشید که به درستی شکایت خود را تنطیم کرده اید بهتر است تا با یک وکیل مجرب و آگاه به نحوه شکایت کارگر از کارفرما مشورت کنید تا به شما کمک نماید هر چه بهتر اقدام به تنظیم شکایت خود بنمایید.

در خواست های شما در اداره کار بررسی خواهد شد و در شعب تشخیص و نظارت بر عملکرد کارفرما و یا مراجع صالح رسیدگی کننده تلاش خواهد شد تا بررسی های لازم صورت پذیرد و در صورت نیاز به مراجعه به شما اطلاع داده خواهد شد.

ممکن است کارفرما نیز برای بررسی بیشتر موضوع به مراجع رسیدگی کننده فراخوانده شود. در این مواقع امکان دارد که کارفرما یک وکیل را برای دفاع از خود انتخاب کند و یا او هم با مشاوره با یک وکیل سعی کند به نحوی شکایت کارگر از خود را زیر سؤال ببرد.

با این وجود در صورتی که کارگران در شکایت خود ادله و مدارک لازم را برای مثال به منظور اثبات رابطه کارگر و کارفرما ارائه کرده باشند، کارفرما به سختی خواهد توانست درخواست و شکایت کارگر از کارفرما را زیر سؤال ببرد.

مدارک لازم برای شکایت کارگر از کارفرما

در بخش قبل اشاره ای به اهمیت مدارک لازم برای شکایت شد. به طور حتم با توجه به نوع شکایت کارگر از کارفرما ممکن است که به مدارکی نیاز باشد که اثبات کند حق با کارگر است. برای مثال در صورتی که شما برای مدتی برای یک کارفرما کار کرده باشید باید بتوانید اثبات کنید که در مدت ذکر شده در خدمت او بوده اید و به ارائه خدمات تولیدی و یا سایر خدمات و فعالیت های اقتصادی به کارفرما پرداخته اید.

در این راستا ممکن است مدارک متعددی به کارگر کمک کند. برای یک مثال ساده می توان به پرینت حساب اشاره کرد. پرینت حساب کارگر می تواند نشان دهد که در یک بازه زمانی معین چه مبالغی و از سوی چه کسانی به حساب او واریز شده است.

به طور حتم هیچ کسی بدون دلیل به حساب فرد دیگر در بازه های زمانی مشخص پول واریز نمی کند و در صورتی که کارفرما در بازه زمانی که برای او کار کرده اید به طور مرتب به حساب شما پول واریز کرده باشد، نشان می دهد که شما برای او کار کرده اید و در واقع رابطه کارگری و کارفرمایی در این حالت برقرار است.

با اثبات این موضوع می توانید به پیگیری شکایت کارگر از کارفرما پرداخت و به مطالبه سایر حقوق کارگر مانند عدم پرداخت بیمه (و یا سایر مطالبه های کارگری) را مورد پیگیری قرار داد.

همان طور که در ابتدای متن هم ذکر شد خوشبختانه تنظیم شکایت و یا طی مراحل شکایت کارگر از کارفرما کار چندان سختی نیست و تنها لازم است دقت در فراهم نمودن شرایط و مدارک لازم داشته باشید و به خوبی بتوانید به ارائه ادله و مستندات لازم بپردازید. در این صورت با مشاوره و کمی دقت به طور حتم شکایت کارگر از کارفرما به نتیجه خواهد رسید.

هزینه شکایت کارگر از کارفرما

با توجه به نگرانی هایی که کارگران در ارتباط با هزینه شکایت کارگر از کارفرما دارند ممکن است برای آن ها در مرحله اول سؤال باشد که این هزینه ها چقدر خواهد بود. ممکن است که وکلای متخصص و یا موسسات حقوقی هر یک مبلغ متفاوتی را برای این کار پیشنهاد دهند که شما می توانید با تماس و برقراری ارتباط تلفنی از وکیل و یا موسسه مورد نظر در این مورد سؤال نمایید.

در موسسه تهران وکیل تلاش بر این بوده است که هزینه های لازم برای مشاوره به این قشر زحمتکس به منظور شکایت کارگر از کارفرما حداقل باشد تا هر کارگری بتواند از این خدمات در زمان نیاز به مطالبه حقوق اولیه خود بهره‌مند گردد.

علاوه بر این تلاش بر این بوده است که کلیه مباحث حقوقی در ارتباط با کارفرما در این مشاوره ها تحت پوشش قرار گیرد و به همین دلیل شما در هر زمینه حقوقی و یا قانونی مرتبط با اداره کار و حتی در موارد قضایی نیز امکان شکایت از کارفرما با بهره‌مند شدن از مشاوره با وکلای متخصص موسسه را خواهید داشت.

بهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج

 

بهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقیبهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقی

آیا می دانید چگونه می توانید بهترین موسسه حقوقی و یا بهترین وکیل شکایت از کارفرما را در تهران و یا در شهرستان محل زندگی خود پیدا کنید؟ و چگونه می توانید از او برای مشاوره و دریافت خدمات مورد نیاز به منظور شکایت از کارفرمای فعلی و یا سابق خود کمک بگیرید؟

موسسات حقوقی معتبر هر یک با توجه به حوزه فعالیت و تخصص خود می توانند به شما کمک کنند تا در هر بخشی از تهران و یا در هر جایی از ایران که هستید موفق به یافتن بهترین وکیل شکایت از کارفرما  برای پیگیری مطالبات و شکایات خود از کارفرما شوید.

بهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقیبهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقی

در این بین یکی از بزرگ ترین موسسات قرار گرفته در تهران که امکان معرفی بهترین وکیل شکایت از کارفرما در کلان شهر تهران به کارگران عزیز را خواهد داشت، موسسه حقوقی تهران وکیل است.

این موسسه با بهترین وکلای متخصص در اختلافات بین کارگر و کارفرما (که بر قوانین اداره کار اشراف دارند) همکاری می کند و می تواند در تهران و کرج به ارائه مشاوره حقوقی به کارگران عزیر بپردازد. البته کارگران زحمتکش در سایر استان ها نیز می توانند از این خدمات به طور غیرحضوری استفاده کنند.

به همین دلیل می توانید برای پیدا کردن بهترین وکیل شکایت از کارفرما  با این موسسه تماس بگیرید تا در اسرع وقت با بررسی مشکلاتی که با کارفرما دارید سعی در ارائه مشاوره های لازم به منظور رفع این مشکلات بنماییم.

بهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقیبهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقی

اهمیت یافتن بهترین وکیل شکایت از کارفرما

باید بدانید که یک وکیل متخصص برای مشاوره به کارگران برای شکایت از کارفرما باید ویژگی هایی مانند تعهد، دانش و سابقه کاری در ارائه مشاوره به کارگران را داشته باشد تا بتواند به شما کمک کند حقوق خود را از کارفرما مطالبه کنید. ما در ادامه به این ویژگی ها بیشتر اشاره خواهیم نمود و بر اهمیت مشاوره حقوقی برای شکایت از کارفرما تاکید خواهیم کرد.

تجربه در رسیدگی به پرونده ها و یا در راهنمایی کارگران برای دست یافتن به حقوقی که دارند یکی از معیارهایی است که هنگام نیاز به مشاوره یا نیاز به انتخاب بهترین وکیل شکایت از کارفرما باید به آن توجه داشته باشید.

به طور حتم هر حوزه ای (در مباحث قانونی و قضا) قوانین خاص خود را دارد و قوانین اداره کار نیز با توجه به آیین نامه های مصوب و یا بخشنامه های صادر شده مهم خواهند بود.

بهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقیبهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقی

بهترین وکیل شکایت از کارفرما باید تجربه کافی در راهنمایی کارگران (با آگاهی از قوانین اداره کار و آیین نامه های رسیدگی به شکایات کارفرما و کارگران و آشنایی با سایر مولفه های مهم در مطالبه درخواست های کارگران) داشته باشد.

در صورتی که یک وکیل تجربه کافی برای راهنمایی کارگران را نداشته باشد ممکن است که نتواند به خوبی مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهد.

به همین دلیل باید سعی کنید همواره بهترین وکیل شکایت از کارفرما که دارای تجربه کافی در ارائه مشاوره و راهنمایی کارگران می باشد را برای مشاوره به منظور شکایت از کارفرما انتخاب کنید.

موسسه حقوقی تهران وکیل از جمله موسساتی است که امکان مشاوره حقوقی با بهترین بهترین وکیل شکایت از کارفرما را در تهران و کرج فراهم خواهد نمود و کارگران در شهرستان ها نیز می توانند در صورت لزوم با تماس تلفنی از خدمات مشاوره ای مورد نیاز خود بهره مند شوند.

بهترین وکیل شکایت از کارفرما و متعهد

توجه داشته باشید که علاوه بر تجربه کار، یک وکیل یا مشاور حقوقی باید تعهد کافی در راهنمایی کارگران داشته باشد. زیرا که تعهد یک وکیل بسیار مهم است و نه تنها در ارتباط با این قشر، که در هر موضوع قضایی و هر رونده دیگری باید تعهد وجود داشته باشد تا بتوانید به یک وکیل اعتماد کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین مشاوره، راهنمایی و یا وکالت و هر گونه خدمات قضایی را از وکیل مربوطه دریافت خواهید کرد.

پس در زمان نیاز به انتخاب بهترین وکیل شکایت از کارفرما (در تهران و یا در هر شهرستان دیگری که هستید)، باید دقت کنید که آیا امکان یافتن بهترین وکیل شکایت از کارفرما که دارای تعهد یا وجدان کاری برای راهنمایی شما باشد را در شهر خود دارید؟ و آیا می دانید کدام یک از موسسات حقوقی بهترین وکلا را برای مشاوره به کارگران زحمتکش معرفی می کنند؟

بهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقیبهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقی

به طور حتم پیدا کردن بهترین وکیل شکایت از کارفرما (که دارای وجدان کاری و تعهد کافی برای گوش دادن به مشکلات کارگران باشد و بتواند با تمام وجود آن ها را برای دست یابی به حقوقی که دارند راهنمایی کند)، کار ساده ای نیست و باید توجه ویژه ای به یافتن و انتخاب موسسات حقوقی برتر و کلای با تجربه که معیار ذکر شده را داشته باشند بدهید.

بهترین وکیل شکایت از کارفرما و راهنمایی کارگران

در بالا اشاره شد که تجربه یک وکیل در راهنمایی دیگران بسیار مهم است، اما در کنار تجربه داشتن دانش کافی در مباحث حقوقی و اشراف بر قوانین بسیار مهم بوده و برای همین در انتخاب بهترین وکیل شکایت از کارفرما باید به این معیار مهم نیز توجه داشته باشید.

به طور حتم اگر یک کارگر بخواهد از طریق قانون به حق خود برسد، باید ابتدا با قانون آشنا شود تا بتواند به این هدف دست پیدا کند و به همین دلیل است که باید بهترین وکیل شکایت از کارفرما که با قوانین آشنایی کامل دارد را برای دریافت مشاوره حقوقی انتخاب کند.

بهترین مشاوره حقوقی شکایت از کارفرما

در صورتی که به دنبال بهترین وکیل شکایت از کارفرما می باشید که دارای معیارهای ذکر شده در بالا باشد، می توانید با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا ضمن مشاوره حقوقی ، راهنمایی های لازم را برای انتخاب بهترین وکیل شکایت از کارفرما در اختیار شما قرار دهد.

بهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقیبهترین وکیل شکایت از کارفرما+شماره تلفن+تهران+کرج+مشاوره حقوقی

ما در حد توان شما را در مسیر دست یافتن به هدفتان (که باز پس گیری حقوق و مطالبات بر حقی می باشد که از کارفرما دارید) یاری می کنیم. در این راستا تلاش خواهد شد تا بهترین وکیل شکایت از کارفرما به شما معرفی شود که امکان راهنمایی و کمک به شما به منظور طرح شکایت در اداره کار را دارد.

شکایت از کارفرما به دست وکیل اداره کار قابل انجام می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

23 دیدگاه

  • ما برای شکایت از کارفرما مون به خاطر به احترامی و پرداخت نکردن به موقع حقوق میتونیم شکایت کنیم یا نه چون میگفتن برای شکایت از کافرما باید حتما با یک وکیل یا یک تیمی که با وکلا در ارتباط هستند مشورت کنید میخوام بدونم شدنی هست که کار رو به مجموعه شما برون سپاری کنم؟
    من خودم برای ارگان های دولتی کار میکنم و حقوق ماهانه بنده 45 تومن هست اون مبلغ رو هم با تاخیر بسیار زیادی میزنن که واقعا فشار آور هست بعدشم هم کارفرما وارد مجموعه میشه شروع میکنه به استفاده از الفاظ رکیک.
    ممنون میشم جواب سوال بنده رو بدید .

  • برای شکایت از کارفرما حتما باید وکیل داشت یا خودم به صورت شخصی میتونم برم شکایت کنم؟
    و اینکه برخورد فیزیکی شکل گرفته باشه باید از چه طریقی اقدام به شکایت کنم؟

  • خیلی ممنون از مقاله خوبتون سوالی که هست الان وکلای شما میتونن وکالت مارو قبول کنن برای بحث شکایت از کارفرما؟

  • [quote name=”نیما”]برای شکایت از کارفرما حتما باید وکیل داشت یا خودم به صورت شخصی میتونم برم شکایت کنم؟
    و اینکه برخورد فیزیکی شکل گرفته باشه باید از چه طریقی اقدام به شکایت کنم؟[/quote]

    میشه خودتون هم اقدام کنید ولی با داشتن وکیل ، اعصابتون راحت تره ، کارفرما هم بیشتر حساب میبره…باید ضرب و جرح شکایت کنی ، فکر نکنم مربوط به وکیل اداره کار بشه …

  • شکایت از کارفرما یک کار و یک امر بسیار تخصصی هست واقعا این موضوع رو من از نزدیک حس کردم به دست وکیل کار نابلد بسپاری نمیتونه تو دادگاه رای بگیره به نفع کارمند انتخاب تهران وکیل برای رسیدگی در خصوص شکایت از کافرما یک انتخا عالی بود و من سر این موضوع هر روز دعاتون میکنم ممنونم!

  • شکایت از کارفرما یک کار و یک امر بسیار تخصصی هست واقعا این موضوع رو من از نزدیک حس کردم به دست وکیل کار نابلد بسپاری نمیتونه تو دادگاه رای بگیره به نفع کارمند انتخاب تهران وکیل برای رسیدگی در خصوص شکایت از کافرما یک انتخا عالی بود و من سر این موضوع هر روز دعاتون میکنم ممنونم!

  • سلام خسته نباشید.
    من حدود چهار ماه برای یک فروشگاه لوازم خودرو کار کردم و طی این مدت هیچگونه حقوقی دریافت نکردم حتی هیچ قرارداد یا میزان حقوقی هم تعیین نکردن و بیمه هم نشدم
    با توجه به اینکه اون فروشگاه تعطیل شده و یکماه هست که بیکار شدم
    آیا میشه از کارفرما شکایت کنم

    • سلام وقتتون بخیر از اداره کار محجل فعالیت کارگاه به طرفیت شخصی که حقوق رو براتون واریز میکرده میتونید اقدام نمایید.

  • سلام خسته نباشید.
    من حدود چهار ماه برای یک فروشگاه لوازم خودرو کار کردم و طی این مدت هیچگونه حقوقی دریافت نکردم حتی هیچ قرارداد یا میزان حقوقی هم تعیین نکردن و بیمه هم نشدم
    با توجه به اینکه اون فروشگاه تعطیل شده و یکماه هست که بیکار شدم
    آیا میشه از کارفرما شکایت کنم

  • [quote name=”نیما”]برای شکایت از کارفرما حتما باید وکیل داشت یا خودم به صورت شخصی میتونم برم شکایت کنم؟
    و اینکه برخورد فیزیکی شکل گرفته باشه باید از چه طریقی اقدام به شکایت کنم؟[/quote]

    من خودم وکیل اداره کار هستم و پرونده های شکایت از کافرما رو به عهده میگیرم تو این سالها من چنین موردی رو بهش برخورد نکردم که کارفرما بخواد فیزیکی برخورد داشته باشه و ضرب جرح ربطه به اداره کار نداره.
    ولی بخاطر موارد دیگری مثل حقوق ، سنوات ، عیدی در اداره کار میتونید شکایت کنید

  • من از شرکتی بابت بیمه و حقوق خودم شکایت کردم، الان رای دادگاه به اجرای احکام ارجاع شده اما حساب های شرکت خالی هستن و شرکت رو جمع کردن. آیا ممکنه که از دادگاه بخوایم که پول رو از شخص صاحب شرکت بگیره یا خیر؟

    • سلام اوقات شریف بخیر شما میتونید در اداره کار علیه فردی که واریز وجه از حساب ایشان بوده اقدام نمایید.

  • من از شرکتی بابت بیمه و حقوق خودم شکایت کردم، الان رای دادگاه به اجرای احکام ارجاع شده اما حساب های شرکت خالی هستن و شرکت رو جمع کردن. آیا ممکنه که از دادگاه بخوایم که پول رو از شخص صاحب شرکت بگیره یا خیر؟

  • سلام خدمت شما سوالی داشتم اونم اینکه شرایط و مراحل شکایت از کارفرما به چه صورت است و من چطور می توانم از کارفرما شکایت کنم و همینطور مدارک مورد نیاز برای شکایت از کافرما چی هست؟
    تشکر!

    • سلام وقتتون بخیر با داشتن قرارداد میتونید اقدام کنید اگر قرارداد ندارید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  • سلام خدمت شما سوالی داشتم اونم اینکه شرایط و مراحل شکایت از کارفرما به چه صورت است و من چطور می توانم از کارفرما شکایت کنم و همینطور مدارک مورد نیاز برای شکایت از کافرما چی هست؟
    تشکر!

  • سلام حدودا ۴ساله برای پیمانکاری کار میکنم اصلا بینه نکرده وعیدی وسنوات به هیچکس نداده وآخر سال هم قبل از حساب از همه امضا میگیره که هیچگونه طلبو شکایتی ندارم وهمه رو گرفتم الان ۱ساله با من حقوقمو حساب کتاب نکرده همه میدونن یه کارگر ماهر جوشگار لوله ،مونتاژ کارم باشه زیر ۴۵۰ تا ۴۰۰ تومن نیست الان میگه من ۲۰۰ تومنی حساب میکنم هر کاری دلت میخواد بکن الان حدود ۶ماهه اومدم خودم بیرون الان چیکار کنم یعنی چون بعد اینهمه مدت هر حقوقی اون بده من باید قبول کنم؟ پولهای که به من داده واریزیه با استناد به اون مشخص میشه که سنوات و پاداش وعیدی و بیمه پرداخت نشده ؟ وحقوقم رو نسبت به مهارتم اداره کار میتونه تایین کنه ؟ ممنون از شما ویه وکیل منصف بهم معرفی کنید

    • سلام وقتتون بخیر از طریق اداره کار محل فعالیت اون کارگاه میتونید اقدام کنید برای دریافت مطالبات معوقه تون.

  • سلام حدودا ۴ساله برای پیمانکاری کار میکنم اصلا بینه نکرده وعیدی وسنوات به هیچکس نداده وآخر سال هم قبل از حساب از همه امضا میگیره که هیچگونه طلبو شکایتی ندارم وهمه رو گرفتم الان ۱ساله با من حقوقمو حساب کتاب نکرده همه میدونن یه کارگر ماهر جوشگار لوله ،مونتاژ کارم باشه زیر ۴۵۰ تا ۴۰۰ تومن نیست الان میگه من ۲۰۰ تومنی حساب میکنم هر کاری دلت میخواد بکن الان حدود ۶ماهه اومدم خودم بیرون الان چیکار کنم یعنی چون بعد اینهمه مدت هر حقوقی اون بده من باید قبول کنم؟ پولهای که به من داده واریزیه با استناد به اون مشخص میشه که سنوات و پاداش وعیدی و بیمه پرداخت نشده ؟ وحقوقم رو نسبت به مهارتم اداره کار میتونه تایین کنه ؟ ممنون از شما ویه وکیل منصف بهم معرفی کنید

  • سلام اینجانب محمدولی سلیمانی ازشهرستان گنگاورکارگرشهرداری بوده ام بدلیل عدم پرداخت ۴ماه حق وحقوق ازپیمانکار به‌ اداره کارشکایت کردم متاسفانه نتونستم به حق و حقوقم برسم

  • عرض سلام اختلاف براي عدم پرداخت ۴ماه حق وحقوق بیمه باکارفرما به‌ اداره کار شکایت کردم متاسفانه جوابی نگرفتم

  • عرض سلام اختلاف براي عدم پرداخت ۴ماه حق وحقوق بیمه باکارفرما به‌ اداره کار شکایت کردم متاسفانه جوابی نگرفتم

    • سلام وقتتون بخیر تمام ابلاغیه ها و مکاتبات و لوایح در کارتابل اداره کار شما ثبت می شود و میتونید پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *