تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته پرداخته شده است. در صورت نیاز به راهنمایی وکیل خانواده یا وکیل طلاق می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

 فهرست مطالب
مشاوره رایگان دادگاه خانواده به طور تخصصی
مشاوره رایگان دادگاه خانواده برای طلاق
مشاوره رایگان دادگاه خانواده در تهران
سرعت پاسخگویی مشاوره رایگان دادگاه خانواده
مدارک لازم برای مشاوره خانواده

 در صورتی که به دنبال مشاوره رایگان دادگاه خانواده می باشید می توانید ضمن تماس با موسسه تهران وکیل امکان مشاوره یا وکلای دادگاه خانواده در این موسسه را داشته باشید. این خدمات در تهران و کرج در اختیار شهروندان محترم قرار می گیرد. با این وجود کسانی که در سایر شهرستان ها زندگی می کنند نیز می توانند در هر جایی از کشور که هستند ضمن تماس با شماره تلفن دفتر موسسه و یا از طریق واتساپ از خدمات مشاوره رایگان دادگاه خانواده بهره مند شوند.

مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعتهمشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته

به طور حتم با توجه به این که از یک طرف توقعات زوجین در زندگی ها بالاتر رفته است و از سوی دیگر ممکن است که یکی از طرفین در خانواده مانند زن و یا همسر از ایفای وظایف خود در قبال طرف دیگر خودداری کند، بسیاری از مردم هستند که در تهران و کرج نیازمند مشاوره رایگان دادگاه خانواده می باشند تا مشکلات و مسائل یا موضوع پرونده های خود را مطرح کنند و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه رسیدگی قضایی به آن ها کسب نمایند.

در صورتی که شما هم بنا به هر دلیلی نیازمند مشاوره رایگان دادگاه خانواده باشید می توانید از خدمات وکلای خانواده حاضر در موسسه حقوقی تهران وکیل بهره مند شوید و ضمن دریافت مشاوره های لازم امکان دادن وکالت خود به یکی از وکلای متخصص در پرونده های مربوط به دادگاه خانواده در تهران برای پیگیری پرونده و رفع مشکلات تان را داشته باشید.

2مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته

مشاوره رایگان دادگاه خانواده به طور تخصصی

مشاوره رایگان دادگاه خانواده باید به طور تخصصی صورت پذیرد و به بیان دیگر باید با توجه به نوع اختلاف بین زوجین به طور تخصصی در موضوعات مختلفی انجام شود. یکی از شناخته شده ترین این موضوعات مربوط به انواع طلاق توافقی و یا غیابی و غیره می باشد.

البته اما امروزه مطالبه مهریه نیز به یکی از موضوعات مهم در هنگام نیاز به حل و فصل مشکلات زوجین و یا نیاز به گرفتن طلاق در دادگاه های خانواده تبدیل شده است.

به این موارد می توانید موضوعات مرتبط با نفقه را اضافه کنید که باید از سوی همسر به زن و فرزندان پرداخت شود.

در موارد خاص نیز موضوع حضانت فرزند مطرح می شود که مشاوره رایگان دادگاه خانواده می تواند در این مورد به شما کمک زیادی در آشنایی با نحوه پیگیری پرونده خواهد کرد. به خصوص در صورتی که قصد داشته باشید حضانت فرزند را خوتان بر عهده بگیرید.

لازم به ذکر است که هر یک از این موارد در قانون با توجه به مصوباتی که در سال های گذشته تصویب و اطلاحاتی نیز داشته اند قابل پیگیری خواهند بود و مشاوره رایگان دادگاه خانواده می تواند به شما دید بهتری در مورد این قوانین بدهد.

ما در ادامه به طور خاص در ارتباط با طلاق به عنوان یکی از خواسته هایی که بسیاری از زوج ها دارند بیشتر صحبت خواهیم کرد.

3مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته

مشاوره رایگان دادگاه خانواده برای طلاق

آمار طلاق در یکی دو دهه گذشته بسیار افزایش یافته است و به سطح نگران کننده ای رسیده است. اگر چه ریشه این مشکلات را در عوامل اقتصادی، فرهنگی و یا اجتماعی می توان یافت و مشکل را حل کرد، با این وجود هنوز هم شاهد هستیم که هر یک از زوجین بنا به دلایل متعدد نیازمند مشاوره رایگان دادگاه خانواده برای طلاق می باشند.

در صورتی که شما هم به دنبال طلاق گرفتن از همسر خود هستید، باید توجه داشته باشید گه گرفتن طلاق از سوی زوج یا زوجه هر یک شرایط خاص خود را دارد و برای مثال در صورتی که زن بخواهد از همسر خود طلاق بگیرد باید بتواند یا توافق او را جلب کند که از آن به نام طلاق توافقی یاد می شود و یا این که از طریق دادگاه خانواده بتواند ثابت کند که همسر او شایستگی لازم را برای ادامه زندگی مشترک ندارد.

در این هنگام در صورتی که درخواست طلاق از سوی زن است، مشاوره رایگان دادگاه خانواده می تواند به شما کمک کند تا در صورت نیاز به اثبات عدم شایستگی همسر خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و با نحوه ارائه مستندات مورد نیاز و یا شرایطی که باید برقرار باشد تا دادگاه خانواده رای را به نفع شما صادر کند بیشتر آشنا شوید.

از سوی دیگر روشن است که اگر مرد بخواهد از همسر خود طلاق بگیرد نیز مباحث خاص قانونی دیگری مانند دادن مهریه به همسر مطرح می شوند که ممکن است بتوان با مشاوره رایگان دادگاه خانواده یا دادن وکالت به یکی از وکلای دادگاه خانواده زودتر بتوان موفق به دست یافتن به نتیجه مطلوب حتی الامکان با توافق بین دو طرفین شد.

4مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته

مشاوره رایگان دادگاه خانواده در تهران

تهران پایتخت و بزرگ ترین شهر کشور است. اما نکته مهم این است که آمار طلاق در تهران بسیار بالاتر از شهرستان های دیگر و به خصوص مناطق کم جمعیت و روستایی در کشور می باشد. برای همین نیاز به مشاوره رایگان دادگاه خانواده برای شهروندان تهرانی بیشتر حس می شود.

با توجه به این نیاز موسسه حقوقی تهران وکیل به عنوان یکی از موسسات حقوقی برتر در تهران تلاش کرده است تا خدمات مشاوره حقوقي رایگان دادگاه خانواده را در اختیار شهروندان تهرانی قرار دهد تا امکان طرح مشکلات خود و آشنایی با نحوه رسیدگی به پرونده ها در دادگاه خانواده را داشته باشند.

شما هم در صورتی که در تهران در حال زندگی هستید می توانید از این خدمات برای اگاهی بیشتر در مورد نحوه پیگیری پرونده ها در دادگاه خانواده استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را پس از مشاوره رایگان با وکلای موسسه کسب کنید.

5مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته

 سرعت پاسخگویی مشاوره رایگان دادگاه خانواده

در صورتی که نیازمند مشاوره فوری در امور دادگاه خانوده هستید به احتمال بسیار زیاد به دنبال موسساتی هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به شما پاسخ های لازم را بدهند و مشاوره های لازم را به شما ارائه کنند.

مشاوره رایگان دادگاه خانواده در موسسه حقوقی تهران وکیل با استفاده از کانال های مختلف مانند تماس تلفنی و یا برقراری ارتباط از طریق واتساپ امکان پذیر است و در هر یک از این حالات می توانید در اسرع وقت به کارشناس حقوقی یا بهترین وکیل خانواده در موسسه وصل شوید تا پاسخ ما را بدهند.

لازم به ذکر است که به شهروندان محترم در تهران توصیه می شود در ساعات غیر اداری از واتساپ برای برقراری ارتباط آنلاین با کارشناسان موسسه و بهره مندی از مشاوره رایگان دادگاه خانواده استفاده کنند. چند دلیل برای توصیه استفاده از واتساپ برای دریافت خدمات مشاوره رایگان وجود دارد که از جمله آن ها امکان ارائه مستندات شما در ارتباط با مشکلاتی که دارید می باشد.

مشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعتهمشاوره رایگان دادگاه خانواده+شماره تلفن+24 ساعته

مدارک لازم برای مشاوره خانواده

یک بحثی که در هنگام ارائه خدمات مشاوره رایگان دادگاه خانواده می تواند مطرح شود در نیاز به مشاهده مدارک و مستندات پرونده های مربوط به دادگاه خانواده مانند احکام صادر شده از سوی قاضی می باشد که به طور حتم از طریق واتساپ امکان ارسال آن ها به وکلای دادگاه خانواده در موسسه وجود خواهد داشت.

به همین دلیل است که توصیه می شود حتی الامکان از طریق چت واتساپ اقدام به دریافت خدمات مشاوره رایگان دادگاه خانواده بنمایید تا امکان مشاهده مدارک، مستندات و یا احکام صادره یا هر گونه ادله ای از این طریق فراهم شده و بهترین پاسخگویی را به شهروندان محترم در تهران و کرج داشته باشیم.

وکیل خانواده مشاوره رایگان

در این مطلب به وکیل خانواده و مشاوره رایگان پرداخته است. شما می توانید سوالات حقوقی در مورد بهترین وکیل خانواده را با ما در میان بگذارید.

 

وکیل خانواده مشاوره رایگانوکیل خانواده مشاوره رایگان

با گسترده تر شدن دعاوی و پرونده های مطروحه در دادگاه ها و مراجع مختلف قضایی، قانون گذار با در نظر گرفتن مراجع اختصاصی مانند دادگاه خانواده رسیدگی به پرونده های خانوادگی را به صورت اختصاصی پیگیری می کند. اگر چه تا پیش از تصویب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ شعبه هایی از دادگاه های حقوقی به رسیدگی به دعاوی و پرونده های خانوادگی می پرداختند اما در حال حاضر دادگاه های خانواده به طور اختصاصی به دعاوی خانوادگی رسیدگی می کنند.

امروزه با توجه به پیچیده تر شدن دعاوی خانوادگی و وجود رویه های مختلف دادگاه ها در رسیدگی به چنین پرونده هایی لزوم مشورت با وکیل خانواده مشاوره رایگان بیش از پیش مشخص می شود. به این منظور قصد داریم در این نوشتار شما را با انواع پرونده های خانوادگی، نقش وکیل خانواده در هدایت دعاوی و خدمات مختلف مشاوره حقوقی خانواده آشنا کنیم.

وکیل خانواده مشاوره رایگانوکیل خانواده مشاوره رایگان

دعاوی و پرونده های خانوادگی

برای آشنایی با وظایف وکیل خانواده لازم است در ابتدا در خصوص دعاوی و پرونده های خانوادگی صحبت کنیم. به طور کلی منظور از پرونده های خانوادگی طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، امور و دعاوی است که در صلاحیت دادگاه خانواده قرار دارد.

بنابراین رسیدگی به پرونده هایی مانند نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح، مطالبه ی مهریه، مطالبه نفقه، دعوای استرداد جهیزیه، تمکین و نشوز، شروط ضمن عقد نکاح، حضانت و ملاقات طفل، اهدای جنین، ازدواج مجدد، دعوای طلاق و… از جمله پرونده های مهم خانوادگی محسوب می شوند که در صلاحیت دادگاه خانواده قرار دارد.

از آن جا که پیگیری پرونده های خانوادگی نیازمند آشنایی با روند دادگاه خانواده و اشراف نسبت به قوانین و مقررات مربوطه است لذا وکیل خانواده به عنوان کارشناس مجرب در امور خانوادگی به صورت های مختلف می تواند شما را در طرح و پیگیری دعاوی خانوادگی یاری کند.

وکیل خانواده مشاوره رایگانوکیل خانواده مشاوره رایگان

وکیل خانواده مشاوره رایگان، مشاوره ی حضوری، مشاوره آنلاین و تلفنی و دیگر روش های ممکن را برای دسترسی آسان تر عموم افراد جامعه در نظر گرفته است و بدین طریق می توانید در همه ی اوقات در خصوص مسائل و پرونده های خانوادگی خود با یک وکیل خانواده مجرب در تماس باشید.

نقش وکیل خانواده مجرب

وکیل خانواده مجرب وکیل و کارشناس حقوقی است که پس از طی مراحل علمی و عملی لازم در خصوص پیگیری پرونده های خانوادگی مانند مطالبه ی مهریه،مطالبه نفقه، دعوای استرداد جهیزیه، دعوای طلاق و… صاحب تخصص شده است.

وکیل خانواده مشاوره رایگان، در موارد حساس و فوری می تواند پاسخگوی مسائل و مشکلات خانوادگی شما باشد. حضور وکیل خانواده مجرب در جریان رسیدگی به دعوای خانوادگی مزایای قابل توجهی دارد، برای مثال با حضور وکیل خانواده در پرونده هایی مانند پرونده های طلاق توافقی نیازی به حضور هر یک از زوجین در فرآیند دادرسی نیست و تمامی مراحل دادرسی توسط وکیل طرفین قابل انجام است.

وکیل مجرب و متخصص در امور خانوادگی به جهت آشنایی با تشریفات دادگاه خانواده می تواند با صرف زمان و هزینه ی کم تر پرونده ی شما را به نتیجه برساند در حالی که انجام همان امور راسا توسط خود شخص به جهت ناآگاهی از قوانین و مقررات و رویه ی دادگاه خانواده می تواند سیر بسیار طولانی تری داشته باشد.

وکیل خانواده مشاوره رایگانوکیل خانواده مشاوره رایگان

تشریفات رسیدگی در دادگاه خانواده

تشریفات رسیدگی به دعاوی خانوادگی در دادگاه خانواده با سایر دعاوی حقوقی کمی متفاوت است.‌برای مثال اگر دعوای زن در خصوص شروط ضمن عقد،طلاق، مهریه منقول،نفقه و… باشد طبق قانون این امکان وجود دارد که زن در هر یک از دادگاه های محل اقامت خوانده (زوج) یا محل سکونت خود طرح دعوا کند و چنین امری خلاف قواعد طرح سایر دعاوی حقوقی است و در حقیقت امتیازی برای طرح دعوا از جانب زوجه است. طبیعتا در موارد این چنینی، وکیل خانواده مشاوره رایگان می تواند راهنمای شما باشد.

 

وکیل خانواده مشاوره رایگان

با وجود افزایش مسائل و مشکلات حقوقی و خانوادگی و با توجه به هزینه بر بودن خدمات حقوقی مختلف، موسسات حقوقی معتبر از جمله موسسه حقوقی تهران وکیل به منظور دسترسی آسان عموم افراد جامعه و ایجاد فرصت برابر جهت بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی خانواده، با ارائه خدمت وکیل خانواده مشاوره رایگان فرصت طرح مسائل حقوقی در خصوص دعاوی خانوادگی برای تمام اقشار جامعه به خصوص قشر کم درآمد و معسر را فراهم آورده است.

وکیل خانواده مشاوره رایگان مختلفی را در موارد حساس و فوری و در صورت عدم دسترسی و ملاقات حضوری با وکیل فراهم آورده است و از این طریق می توانید با وکیل خانواده مشاوره رایگان داشته باشید و در همه ی اوقات و بدون محدودیت زمانی و مکانی در هنگام مواجهه با یک چالش حقوقی در حوزه ی حقوق خانواده با یک وکیل خانواده مجرب مشورت کنید.

وکیل خانواده مشاوره رایگانوکیل خانواده مشاوره رایگان

انواع خدمات مشاوره حقوقی خانواده

امروزه خدمات مشاوره حقوقی خانواده به شیوه های مختلف دنبال می شود. موسسه حقوقی تهران وکیل با درک نیاز عموم مردم به خدمات حقوقی در زمینه ی دعاوی خانوادگی شیوه های مختلفی را جهت تسهیل ارتباط و مشورت با وکیل خانواده مجرب در نظر گرفته است.

وکیل خانواده مشاوره رایگان را به صورت های مختلف مانند شیوه ی مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… برای عموم افراد جامعه در نظر گرفته است.مشاوره رایگان به صورت آنلاین با وکیل خانواده اخیرا با جدیت تمام و به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. وکیل خانواده مشاوره رایگان آنلاین را در تمامی اوقات از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته به انجام می رساند و طبیعتا استفاده از این روش در صرفه جویی در زمان و هزینه نسبت به مشاوره حضوری با وکیل خانواده نقش چشم گیری دارد.

نتیجه گیری

دعاوی و پرونده های خانوادگی آن دسته از دعاوی هستند که طبق قانون حمایت خانواده در صلاحیت دادگاه خانواده قرار دارند. از جمله مهم ترین و رایج ترین دعاوی خانوادگی می توان به دعوای طلاق، مطالبه مهریه، تمکین و نشوز، استرداد جهیزیه و… اشاره کرد‌.

امروزه با توجه تشریفات رسیدگی در دادگاه خانواده و پیچیدگی برخی از دعاوی خانوادگی اهمیت حضور یک وکیل خانواده مجرب بیش از پیش مشخص می شود. وکیل خانواده مشاوره رایگان مختلفی را به صورت هایی چون مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری ارائه می دهد. اگر شما نیز قصد مشورت با وکیل خانواده مجرب و مشاوران حقوقی متخصص در امور خانواده را دارید، می توانید با کارشناسان و مشاوران حقوقی تهران وکیل در تماس باشید.

وکیل خانواده مشاوره رایگانوکیل خانواده مشاوره رایگان

همچنین در صورتی که به بهترین وکیل تهران نیاز دارید می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقي رایگان موسسه تهران وکیل بهره مند شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *