تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی وصول مطالبات

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ممکن است برای هر فردی پیش آمده باشد که در مسائل حقوقی نیاز به مشورت با یک مشاور حقوقی ضروری باشد در حال حاضر که نیاز به مشاور حقوقی یک نیاز روزمره و طبیعی به شمار می آید چرا که در هر مساله ای ازقبیل وصول مطالبات ، رهن و اجاره ی منزل و مغازه و یا قرارداد کاری یا هر امر دیگری که همه افراد روزانه با آن سرو کار دارند حضور یک مشاوره حقوقی می تواند بسیار کارساز باشد و از هرگونه مشکل حقوقی جلوگیری به عمل آورد.

 

مشاوره حقوقی در زمینه وصول مطالبات یکی از مواردی است که مراجعه کنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد . در این زمینه هر فرد تصور می کند که وصول مطالبات امری ابتدایی است و نیاز به وکیل و مشاور در آن احساس نمی شود اما پس از اقدامات لازم و برخورد به مشکل مجبور به مراجعه به مشاور و وکیل در این امر می شوند .

وصول مطابات می تواند شاخه های زیادی را در بر بگیرد به عنوان مثال چک ، سفته ، مهریه ، سهم الارث ، قرارداد تجاری ، پول نقد ، کالای امانی و یا موارد دیگر باشد .

عدم مراجعه به وکیل در این زمینه می تواند عوارض زیر را به همراه داشته باشد :

  • عدم مطالبه خسارت در مورد وصول مطالبه مورد نظر
  • عدم رعایت مواد قانونی مورد وصول مطالبه
  • عدم درخواست به موقع تامین خواسته
  • عدم وصول مطالبات سر رسید گذشته و معوق

اما مزیت های اخذ وکیل وصول مطالبات :

– عدم نیاز به حضور خواهان یا شاکی در جلسه دادرسی

– وکیل وصول مطالبات می تواند نسبت به توقیف اموال بدهکار و همچنین جلب وی اقدام نماید

– وکیل وصول مطالبات می تواند علاوه بر احقاق حق نسبت به اصل بدهی نسبت به ضرر و زیان موکل خود و همچنین خسارت تاخیر تادیه اقدام کند .

برای وصول مطالبات افراد می توانند هم از راه قانونی و هم از راه غیر متعارف اقدام کنند .

راه قانونی همان اخذ وکیل و اقدام قانونی از طریق دادگاه است و راه غیر متعارف هم اجیر کردن افرادی برای وصول مطالبات معوقه است که البته تجربه ثابت کرده که با سپردن امور خود در وصول مطالبات ، به یک وکیل مجرب با تجربه بهترین و کوتاه ترین راه را برای رسیدن به مطالبات خود انتخاب نموده اید .

گاهی استفاده از روش غیر متعارف سبب می شود که فرد طلبکار ، احقاق حق خود را برای همیشه از دست بدهد .

مشاوره حقوقی وصول مطالبات

تهران وکیل با مشاورانی مجرب و نامی و بهره گیری از برترین و با تجربه ترین وکلای تهران به مراجعه کنندگان خود کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ها مطالبات خود را وصول کنند وکلای برجسته تهران وکیل در تلاش اند حتی اگر مبنا و سند مطالبات شما سند رسمی نیست و صرفا سند عادی ، یا سند دست نوشته یا قرارداد است نیز باروش های قانونی و حقوقی در کوتاه ترین زمان شما را به مطالبات خود رسانده و از حق شما دفاع نمایند. وکلای ما در امر واخواست و مطالبه سفته نیز شما را یاری می کنند.

(مشاوره حقوقی وصول مطالبات تهران وکیل) دریافت حقوق مالی دارای شرایط و موقعیت خاصی میباشد چنانچه در دعوای اخذ مهریه دارا بودن و یا عدم دارایی زوج در گرفتن مهریه تفاوت‌هایی خواهد داشت مانند توقیف اموال و یا مسدود کردن شماره حساب و غیره و در صورت نداشتن مال محکوم کردن زوج و پرداخت بصورت قسطی امکان پذیر است

 به طور کلی برای وصول مطالبات معوق از راه قانونی 2 طریق وجود دارد :

یکی مراجعه به اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک و دیگری مراجعه به دادگاه است

همیشه اقدام از طریق اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک زمان بر است اما در عوض هزینه کمتری را برای فرد شاکی به همراه دارد اما اقدام از طریق دادگاه دقیقا بر عکس است و هزینه بیشتر و مدت زمان کمتری را صرف می کند .

مزیت دیگری که اقدام از طریق دادگاه نسبت به اجرای ثبت دارد اینست که چنانچه خوانده در دادگاه محکوم شود ، خواهان می تواند تمامی هزینه های دادرسی و حق الوکتاله وکیل و خسارات وارده از این طریق را از خوانده اخذ کند .

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی وصول مطالبات با ما در تماس باشید . آدرس ما تهران – خیابان فرجام – بعد از چهارراه حیدر خانی = نرسیده به چهارراه ولی عصر – پلاک 578 طبقه دوم

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *