تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

ثبت شرکت در انگلیس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

ثبت شرکت در انگلیس | موسسه حقوقی تهران وکیل

ثبت شرکت، برند، لوگو، اختراع در کشور انگلستان

 

ثبت شرکت در انگلیسثبت شرکت در انگلیس

کشور انگلستان از دیر باز بنیان‌گذار کنوانسونهای تجاری و بازرگانی بوده و اکثر بازرگانان این کشور را به عنوان پایگاه خوب تجاری با قوانین مدون و پیشرفته به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب می کنند. با توجه به اینکه قوانین بازرگانی کشور انگلستان به عنوان منبع و الگو قوانین اکثر کشورهای پیشرفته می باشد؛ لذا قوانین کشورها به هم نزدیک بوده و مراودات تجاری به آسانی صورت می گیرد.  همچنین فعالیت بازرگانی در این کشور دارای اعتبار ویژه بوده و به همین دلیل تجار این کشور را به عنوان مرکز فعالیت خود قرار می دهند.

موسسه حقوقی تهران وکیل با کادری مجرب و متعهد زمینه ای را فراهم کرده تا بازرگانان، تجار، دانشجویان و پژوهشگران عزیز از قدرت قانونی و مالکیت معنوی تعریف شده مدون در کشور انگلستان بهره‌مند گردند.

 ثبت شرکت در انگلیسثبت شرکت در انگلیس

ثبت برند و لوگو و اختراع در کشور انگلستان

 ثبت برند و لوگو و اختراع در کشور انگلستان منجر به حفظ مالکیت معنوی و پشتیبانی معنوی از ثبت کننده خواهد شد. چرا که قانون کپی رایت در انگلستان مورد حمایت قوی این کشور بوده و فرد ثبت کننده می تواند ادعا کند که برند ، لوگو و اختراع او در معرض سوء استفاده و یا کپی برداری قرار نخواهد گرفت. همچنین با ثبت و اطلاع رسانی در خصوص محصول ثبت شده، سرمایه گذاران از سراسر دنیا با اطمینان بیشتری تمایل به سرمایه گذاری بر روی پروژه های تازه تاسیس خواهند داشت.

ثبت شرکت در انگلیسثبت شرکت در انگلیس

 

ثبت شرکت در کشور انگلستان

بدون نیاز به حضور :  بر خلاف قوانین بسیاری از کشورها که نیاز فرد متقاضی و یا مدیر عامل برای ثبت شرکت ضروری است،  و احراز هویت می بایست به صورت حضوری انجام گیرد، ثبت شرکت در انگلیس توسط وکیل  و نماینده مقیم در انگلستان صورت می پذیرد و نیاز به صرف هزینه های گزاف و سفر به انگلستان وجود ندارد.

 

ادرس و تلفن واقعی: در خیلی موارد ذکر شماره ثابت و آدرس واقعی دفتر در کارت ویزیت، وب سایت و یا غیره موجب اعتبار و اطمینان سایر تجار داخلی و خارجی خواهد شد. علوه بر آن امکان تماس دو طرفه از خط تلفن ثابت اختصاص داده شده وجود داشته و از آدرس واقعی می توان برای دریافت و  و ارسال مراسلات پستی استفاده نمود. همچنین بر اثر تحریم بسیار از سایتهای خارجی خرید آنلاین امکان پست مستقیم به ایران را ندارند، ادرس پستی در انگلستان  میتواند این مسئله را حل و فصل نموده و متقاضی به راحتی از سایتهای خارجی خرید نموده وآدرس پستی انگلستان را در اختیار قرار دهد. پس از دریافت مرسوله پستی در انگلستان ، مرسوله مورد نظر به آدرس متقاضی در ایران پست خواهد شد.  

ثبت شرکت در انگلیسثبت شرکت در انگلیس

 

آدرس وب سایت رسمی: در کشور انگلستان تمامی دامنه های وب سایتها بر اساس مجوز های خاص به مراکز و افراد ارائه می گردد، و به جهت آنکه در ارائه نوع دامنه دولت انگلستان بسیار سختگیرانه عمل می کند، استفاده از دامنه رسمی co.uk  اعتبار جهانی خاصی به کسب و کار خواهد بخشید.

 

صدور و ارائه مهر برجسته: مهر برجسته بیشتر در حوزه کشورهای اروپایی و آمریکایی متداول می باشد، مضاف بر آنکه وجود و نوع ساخت این نوع از مهر ها از جعل آنها جلوگیری می نماید و بدون استفاه از ژلاتین و جوهر مورد استفاده قرار می گیرد. این مهر با اسم و شماره ثبت شرکت ارائه می گردد.

 ثبت شرکت در انگلیسثبت شرکت در انگلیس

پرداخت هزینه ها به دولت انگلیس: هر فعالیت اقتصادی در هر کشوری مستلزم انجام مراحل قانونی و پرداخت هزینه های دولتی است که توسط وکلای مجرب مقیم در کشور انگلستان این فرآیندها صورت می پذیرد.

افتتاح حساب بانکی: پس از انجام مراحل ثبت شرکت امکان افتتاح حساب بانکی و اخذ ویزا کارت و غیره وجود خواهد داشت ، همچنین امکان تراکنش های بین المللی برای بازرگانان محترم امکان خواهد داشت. در این مرحله نیاز به حضور متقاضی و احراز هویت او الزامی می باشد.

تمدید شرکت: تمدید سالیانه شرکت به صورت سالیانه صورت می پذیرد که هزینه ناچیزی در پی خواهد داشت و وکلای ما مفتخر هستند این خدمت را به موکلین خود ارائه نمایند.

 ثبت شرکت در انگلیسثبت شرکت در انگلیس

معافیت مالیاتی:  وکلای ما آماده ارائه مشاوره  حقوقی در زمینه معافیت مالیاتی و یا پرداختهای مالیاتهای کاملا ناچیز به دولت انگلستان می باشند از این رو قبل از انجام هر گونه فعالیت حتما با وکلای ما مشاوره فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *