تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی کیفری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

موسسه حقوقی بین المللی تهران وکیل در راستای هدف بنیادین خود که همان تخصص گرایی در ارائه ی خدمات حقوقی و وکالتی است اقدام به تشکیل دپارتمان کیفری در کنار سایر دپارتمان های تخصصی موسسه از جمله دپارتمان بانکی ، دپارتمان املاک ، دپارتمان شرکت ها ، دپارتمان قراردادها ، دپارتمان وصول مطالبات و دپارتمان مهارجرت نموده است.

 

دپارتمان کیفری موسسه حقوقی تهران وکیل متشکل از جامعه ی موفق وکیل کیفری و مشاوره حقوقی کیفری است در این دپارتمان جمعی از وکلا توانمند حوزه ی حقوق و جزا ، مسئولیت به عهده گرفتن وکالت شهروندان و ارائه ی مشاوره حقوقی به آنها در زمینه ی مسائل جزایی و کیفری را بر عهده دارد.

خدمات مشاوره حقوقی کیفری تهران وکیل :

به عمده وکلای کیفری تهران وکیل حفاظت و صیانت از حقوق شهروندان عزیز ایرانی در داخل و خارج از کشور گاهی با حقوقی کیفری هم پوشانی پیدا میکند به عبارت دیگر مواردی رخ میدهد که ممکن است هم وطنان عزیزمان متهم با مظنون ارتکاب جرمی قرار گیرند و یا اینکه لزوم طرح شکایت کیفری برای آنان مطرح شود و نیاز باشد که وکیل متخصص حوزه ی حقوقی جزایی از حقوق و منافع ایشان دفاع کند و جلوی مصائب  وارد دردسر های بعدی گرفته شود درست است که میگویند سر بی گناه تا پای دار می رود اما بالای دار نمی رود لیکن ضرب المثل دیگری  نیز هست که میگوید ، حق گرفتنی است نه دادنی.

مشاوره حقوقی کیفری

از سوی دیگر ممکن است افراد به دلیل ارتکاب جرمی تحت محاکمه باشند ، گرفتن وکیل کیفری را برای این دسته از افراد نیز اکیدا توصیه میکنیم چرا که در تمامی مراحل محاکمه باید وکیل کیفری مناسب به جرم و مجازات تاکید نماید و خدایی نکرده مجازاتی که با عمل ارتکابی هیچ تناسبی ندارد در اشخاص تحمیل نشود در کل دپارتمان کیفری تهران وکیل تیم توانمند وکیل کیفری و مشاوره حقوقی کیفری میتواند در کلیه ی امور کیفری و جزایی همراه و همپای شما هم وطنان عزیز باشد.

 گاهی اوقات دعوای مطرح شده در طبقه بندی جرایم در زمره دعاوی کیفری خواهد بود که روند رسیدگی پیگیری آن با دعاوی حقوقی کمی تفاوت دارد طرفین در واقع شاکی مشترک عنه خواهد بود هر کدام در قانون آیین دادرسی کیفری  دارای حق و حقوقی می باشند که در اینجا داشتن وکیل متخصص در زمینه کیفری شخص زیان دیده و یا چه بسا مرتکب جرم را از مجازات شدید معاف خواهد کرد گروه وکلای تهران مفتخر است با کادری مجرب و ورزیده در امور کیفری عهده دار پرونده شما باشد.

مشاوره حقوقی کیفری به معنی عام دادن هر فعل و عملی می باشد که مجازات آن در قوانین کیفری آمده است در دوای کیفری مجازات برای مرتکب شونده توسط دادگاه تعیین می شود . جعل – قتل – دیه – تهدید – مواد مخدر – خیانت در امانت – آدم ربایی – کلاهبرداری – سرقت – استراق سمع – جرایم پزشکی – روابط نامشروع – مزاحمت تلفنی ، جرایم رایانه ای و انتقال مال غیر ، به علت متفاوت بودن دعاوی کیفری ، مطلع باشید که این جرایم مربوط به مشاوره حقوقی کیفری  بوده و هریک از موارد بالا در زمینه ی مشاوره حقوقی کیفری می باشد قبل از هر چیز بهتر است تفاوت دو قانون یعنی دعاوی مشاوره حقوقی کیفری و حقوقی را بدانید . زیرا در صورت درخواست شکایت تائید بسیار زیادی در نحوه ثبت شکایت خواهد داشت.

چرا به مشاوره حقوقی کیفری نیاز داریم :

توصیه می شود قبل از شکایت با مشاوره حقوقی دعاوی کیفری مشورت نموده و نوع کیفری یا حقوقی بودن دعاوی مشخص شود . موسسه حقوقی تهران وکیل با داشتن بهترین مشاوران و وکلای پایه یک دادگستری می تواند به شما عزیزان در این زمینه کمک نماید . ویژگی های دعاوی کیفری و شکایت های کیفری را روی هر نوع برگه میتوان مطرح کرده و تقدیم مراجع قضایی نمود برای بررسی دعاوی کیفری و شکایت های کیفری را روی هر نوع برگه میتوان مطرح کرده و تقدیم مراجع قضایی نمود برای بررسی دعاوی کیفری در ابتدا بایستی به مرجع دادسرا مراجعه نموده پس از تحقیقات به دادگاه منتقل کرد.

مشاوره حقوقی کیفری

شکایات کیفری با استفاده از یک وکیل متخصص و کار بلد به راحتی قابل پیگیری در دادگستری می باشد پرونده های مربوط به شکایت کیفری پس از پس گرفتن شکایات بسته نخواهد شد در شکایات کیفری بهتر است در قدم اول موضوع را با وکیل کیفری دعاوی کیفری مطرح کرد  و روند انجام و نحوه پیگیری آن را جویا شوید در موضوع پرونده اتهام ، طرفین شکایت را شاکی و متشاکی و یا متهم می نماید موسسه حقوقی تهران وکیل با گرد هم آوردن وکلای کیفری و کارشناسان و مشاوران حقوقی تیمی قوی و قدرتمند را تهیه کرده است تا متناسب با موضوع های حقوقی رواج در جامعه چه برای ایرانیان داخل کشور و چه ایرانیان خارج از کشور بهترین مشاوره ها را ارائه دهد .

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *